Skip to content

Umplutura de spanac

Iunie 21, 1933

Pentru clatite sau placinta.

Ingrediente si mod de preparare:

  • spanacul tocat marunt (iei congelat)
  • se condimenteaza cu sare, piper, nucusoara.
  • Separat se incinge unt se adauga
  • 1 lingura de faina – se amesteca
  • se adauga 2 linguri parmezan  (sau cascaval)si
  • smantana, se amesteca pana se topeste parmezanul
  • se adauga spanacul si se lasa la foc mic pana incepe sa clocoteasca si scade apa.
  • se umplu clatitele, se pun intr-o yena unsa, se presara unt, parmezan si patrunjel tocat – se dau 5-10 minute la cuptor – se serveste imediat.
2 comentarii leave one →
  1. CatriSis permalink
    Noiembrie 24, 2009 10:56 am

    Ce ma mai bucur cand imi face Mica clatite sau placinte cu spanac! De fiecare data cand ma intreaba ce-mi doresc eu sa imi pregateasca cand merg la ea in vizita asta ii cer! Si vad din reteta ca nu e asa de complicat cum credeam.
    Stiu insa ca asa bun cum ii iese lui Mica n-o sa-mi iasa mie niciodata. Poate doar cand o sa am si eu nepoti :))

Trackbacks

  1. Clatite frantuzesti – News - Stiri

Lasă un răspuns

