Skip to content

Crema din galbenusuri

Iunie 24, 1933

Am intrebat-o pe Mica cum sa folosesc galbenusurile atunci cand imi raman de la vreo reteta in care se folosesc doar albusuri (de exemplu de la bezele). Mi-a dat o reteta de crema pe care o facea cand era mamica.

Ingrediente:

  • 6 galbenusuri,
  • 3 cescute de lapte rece,
  • 3oo gr.zahar,
  • 3oo gr.nuci taiate feliute sau macinate putin in robot,
  • vanilie

Mod de preparare: Se amesteca galbenusurile cu putin lapte rece, se adauga vanilia, zaharul si nucile. Se pune compozitia pe un vas cu apa fierbinte (metoda bain-marie) si se amesteca pana galbenusurile nu mai sunt crude. Daca crema este prea groasa se mai adauga lapte, daca este prea moale se pune putina faina si se amesteca. Crema se pune in cescute si deasupra se pot pune fructe din dulceata sau glazura de ciocolata.

One Comment leave one →
  1. ema permalink
    Ianuarie 7, 2012 7:53 pm

    multumesc mult, pt. reteta atat de simpla si de gustoasa!
    mi-a iesit perfect, pe 8 ianuarie 2011, de ziua fetitei mele, Ilinca!

Lasă un răspuns

