Skip to content

Melting Moments

Noiembrie 20, 2009

Ingrediente:

  • 1 cana de unt (~230g) incalzit/topit
  • 0.5 cana zahar pudra
  • 1.5 cana nuca macinata
  • 2-2.5 cani faina
  • vanilie
  • cacao

Mod de preparare: Intr-un vas se amesteca untul (pe care eu l-am uitat prea mult la microunde si in loc de inmuiat cum cerea reteta a devenit lichid, dar cred ca a fost mai usor asa) si zaharul pana sunt bine omogenizate. Se adauga vanilia si nucile macinate. Se amesteca bine. Se adauga faina, se amesteca bine. Se formeaza bile. Eu am folosit jumatate din cantitate si apoi in cealalta am adaugat si cacao. Se aseaza pe o tava acoperita cu hartie pentru cuptor (eu am o tava speciala de cookies si nu mai e nevoie de hartie). Se coc la 350F (175C) aproximativ 15 minute (la mine au stat 20) pana cand se rumenesc usor. Se acopera cu zahar pudra si se lasa sa se raceasca. In reteta scrie ca se mai dau o data prin zahar pudra dupa racire, eu nu am mai facut asta.
Apoi se servesc, dar cu grija ca sunt foarte fragile.

No comments yet

Lasă un răspuns

