Skip to content

Molten Lava Chocolate Cake

Noiembrie 20, 2009

Cu ocazia unei aniversari am pregatit molten lava chocolate cake iar rezultatul a fost deosebit. Eu am folosit cantitatile la jumatate si mi-au iesit 6 prajiturele.

Ingrediente:

  • 1 cana (250 g) unt nesarat
  • 230 g ciocolata semidulce (eu nu aveam ciocolata de gatit in casa asa ca am inlocuit cu 3 linguri de cacao/30 g ciocolata si zaharul l-am pus dublu)
  • 5 oua mari
  • 1/2 cana zahar
  • un varf de sare
  • 4 lingurite de faina
  • 12 forme de briose (muffin) (care arata <a href=” alt=”” />asa)

Pentru ornat: inghetata (eu am folosit butterschotch pe care o aveam in frigiderdar de obicei se pune de vanilie), sos de ciocolata (sau, cine e foarte norocos, are sirop de fructe de padure facut de Mica), zmeura sau capsuni date prin zahar pudra, etc.

Mod de preparare:

Se topeste untul si ciocolata (eu am folosit microundele pentru asta). Separat se bat ouale cu zaharul si sarea. Se adauga amestecul lichid de unt+ciocolata pana se omogenizeaza. Se adauga faina. Se poate pastra compozitia la frigider sau in congelator pe termen lung.
Se incalzeste cuptorul la 230C (450F). Se dau cu putin ulei formele de briose. Se imparte compozitia in forme.
Se lasa la cuptor 8-12 minute pana cand mijlocul incepe sa se crape. Se scot din forme si se aseaza pe farfurii. Se orneaza.
Alternativ, se pot prepara de dimineata, si se incalzesc la microunde chiar inainte de a fi servite.
Se servesc calde, iar combinatia cu inghetata si fructe este delicioasa si efectul maxim!

No comments yet

Lasă un răspuns

